Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Mikulcová, Silvie
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:16:44Z
dc.date.available 2010-07-13T23:16:44Z
dc.date.issued 2006-08-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1735
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje marketingovým strategiím veřejnoprávního a soukromého rádia. Shrnuje základní teoretické poznatky a na příkladu dvou stanic z Moravskoslezského kraje - Českého rozhlasu Ostrava a Radia Čas - demonstruje základní rozdíly v přístupu ke tvorbě marketingových komunikací s ohledem na princip fungování popisovaných médií. Práce zároveň definuje možné důsledky podceňování marketingu u veřejnoprávního Českého rozhlasu Ostrava, které ilustruje postavení konkurenčního Radia Čas na současném mediálním trhu v regionu. cs
dc.format 117 cs
dc.format.extent 6580507 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject vysílání cs
dc.subject média cs
dc.subject Český rozhlas Ostrava cs
dc.subject Radio Čas cs
dc.subject veřejnoprávní cs
dc.subject podíl na trhu cs
dc.subject poslechovost cs
dc.subject propagace cs
dc.subject formát cs
dc.subject Media Projekt cs
dc.subject Radio Projekt cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject : marketing strategy en
dc.subject marketing communications en
dc.subject broadcasting en
dc.subject massmedias en
dc.subject Czech radio Ostrava en
dc.subject Radio Čas en
dc.subject public service en
dc.subject share en
dc.subject weekly reach en
dc.subject promotion en
dc.subject format en
dc.subject Mediaprojekt en
dc.subject Radio Projekt en
dc.subject adverts en
dc.subject sponzorship en
dc.title Porovnání marketingových strategií veřejnoprávního a komerčního rádia cs
dc.title.alternative Comparing of marketing strategies public service and private radia en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2006-08-28
dc.description.abstract-translated The thesis compares public service and private radio marketing strategies. It summarizes essential theoretical observations. By using examples of two stations from the Moravian-Silesian region - Czech Radio Ostrava and Cas Radio - it shows elementary distinctions in approaching to creation of marketing communication strategies based on different operation principles. The thesis also defines possible effects of underestimation of marketing of the public service Czech Radio Ostrava illustrated with the rival Cas Radio position in the regional market. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2778
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mikulcová_2006_dp.pdfBlocked 6.275Mb PDF View/Open
mikulcová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
mikulcová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account