Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole

Show full item record

No preview available
Title: Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole
Author: Horáková, Soňa
Advisor: Opatrný, Pavel
Abstract: Předmětem mé bakalářské práce je strategie komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti obecné a pedagogické komunikace. Praktická část práce je zaměřena na výzkum komunikace mezi učitelem a žákem na Střední škole - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. Kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření jak u žáků, tak u učitelů teoretické výuky. Závěrečné zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich následné analýzy a interpretace, je doplněno o sumarizační shrnutí a doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17376
Date: 2011-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Grade for thesis and defense: B 18963


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
horáková_2011_bp.pdf 1.303Mb PDF View/Open
horáková_2011_vp.zip 15.14Kb Unknown View/Open
horáková_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account