Vizualizační 3D grafický engine

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vizualizační 3D grafický engine

Show full item record

No preview available
Title: Vizualizační 3D grafický engine
Author: Štalmach, Jan
Advisor: Pokorný, Pavel
Abstract: Tato práce se zabývá principy a C++ implementací 3D grafického enginu v OpenGL. Engine je naprogramován jako multiplatformní aplikace pro interaktivní zobrazování a vizualizaci trojrozměrných dat. Základem reprezentace scény je hierarchická datová grafová struktura Oktalový strom s pohledovým ořezáváním. Technika stínových objemů umožňuje zobrazovat dynamické stíny. Programovací jazyk The OpenGL shading language dovoluje využívat moderní programovatelné vertex a fragment shadery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1742
Date: 2006-05-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav aplikované informatiky
Discipline: Informační technologie
Grade for thesis and defense: A 3421


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štalmach_2006_dp.pdf 10.88Mb PDF View/Open
štalmach_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
štalmach_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account