Vizualizační 3D grafický engine

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizualizační 3D grafický engine

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Štalmach, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:19:43Z
dc.date.available 2010-07-13T23:19:43Z
dc.date.issued 2006-05-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1742
dc.description.abstract Tato práce se zabývá principy a C++ implementací 3D grafického enginu v OpenGL. Engine je naprogramován jako multiplatformní aplikace pro interaktivní zobrazování a vizualizaci trojrozměrných dat. Základem reprezentace scény je hierarchická datová grafová struktura Oktalový strom s pohledovým ořezáváním. Technika stínových objemů umožňuje zobrazovat dynamické stíny. Programovací jazyk The OpenGL shading language dovoluje využívat moderní programovatelné vertex a fragment shadery. cs
dc.format 75 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 11414515 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Computer graphics en
dc.subject 3D engine en
dc.subject Octal tree en
dc.subject Dynamic shadows en
dc.subject Shadering en
dc.subject OpenGL en
dc.subject GLSL en
dc.subject Počítačová grafika cs
dc.subject 3D engine cs
dc.subject Oktalový strom cs
dc.subject Dynamické stíny cs
dc.subject Shadering cs
dc.subject OpenGL cs
dc.subject GLSL cs
dc.title Vizualizační 3D grafický engine cs
dc.title.alternative 3D graphics engine en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dulík, Tomáš
dc.date.accepted 2006-06-06
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the principles and C++ implementation of 3D graphics engine in OpenGL. Engine is programmed as multiplatform application for real time interactive rendering and visualization. Scenegraph is based on hierarchical data structure octal tree with frustum culling. Dynamic shadows are produced by algorithm shadow volumes. The OpenGL Shading Language provides support for vertex and fragment shaders. en
dc.description.department Ústav aplikované informatiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/77 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 3421
dc.date.assigned 2006-02-14
utb.result.grade A
local.subject trojrozměrná grafika cs
local.subject vizualizace (počítačová grafika) cs
local.subject three-dimensional graphics en
local.subject visualization (computer graphics) en


Files in this item

Files Size Format View
štalmach_2006_dp.pdf 10.88Mb PDF View/Open
štalmach_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
štalmach_2006_op.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account