Vrstevnické vztahy - jejich vliv na celkové klima školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vrstevnické vztahy - jejich vliv na celkové klima školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Kubátová, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:45:39Z
dc.date.available 2012-03-10T16:45:39Z
dc.date.issued 2011-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17477
dc.description.abstract Práce je zaměřena na problematiku vrstevnických vztahů a na jejich vliv na celkové klima školy. Cílem práce bylo zjistit, zda a jak se tyto dva aspekty vzájemně ovlivňují či doplňují a jaké vztahy mezi vrstevníky panují v současné době. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Její nedílnou součástí je průzkum formou dotazníků a rozhovorů s jednotlivými aktéry školního klimatu. Zahrnuje také interpretaci výsledků. cs
dc.format 83 s. cs
dc.format.extent 5003156 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vztahy cs
dc.subject vrstevník cs
dc.subject škola cs
dc.subject třída cs
dc.subject klima cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject výchova cs
dc.subject šikana cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject relationships en
dc.subject peer en
dc.subject school en
dc.subject class en
dc.subject climate en
dc.subject environment en
dc.subject education en
dc.subject bullying en
dc.subject aggressiveness en
dc.subject truancy en
dc.title Vrstevnické vztahy - jejich vliv na celkové klima školy cs
dc.title.alternative The Peer Relationships - Impact on School Climate en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated My thesis is trying to analyze the subject of peer relationships and their influence on overall school climate. The aim of this essay was to determine whether and how do these two aspects iteract and complement each other and what kind of relationship can nowadays be seen among peers. The essay is divided into two parts: theoretical and practical. An integral part of this essay includes a study based on questionnaires and interwiews with different individuals involved in the school atmosphere. It also includes a summary and an explanation of the results. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18109
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade B
local.subject klima školy cs
local.subject vrstevnické vztahy cs
local.subject school environment en
local.subject peer relationships en


Files in this item

Files Size Format View
kubátová_2011_bp.pdf 4.771Mb PDF View/Open
kubátová_2011_vp.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open
kubátová_2011_op.doc 37Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account