Komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město
Autor: Krenarová, Petra
Vedoucí: Svoboda, Milan
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie projektu Plzeň - Jižní město v přípravné fázi. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti dokumentace investičního projektu se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu organizace Útvaru koncepce a rozvoje města Plzně, projektu Plzeň - Jižní město a marketingovému výzkumu, jehož primárním cílem bylo zjistit povědomí obyvatel města Plzně o projektu Plzeň - Jižní město a jejich názor na využití řešené lokality Plzeň - Jižní město v případě realizace. Na základě poznatků z marketingového výzkumu byl vytvořen návrh využití nástrojů komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1750
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2484


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krenarová_2006_bp.pdfZablokované 544.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
krenarová_2006_vp.pdf 481.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
krenarová_2006_op.pdf 363.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet