Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán Slováckých strojíren, a.s. v oboru exportu nůžkových plošin do EU
Author: Berková, Marie
Advisor: Lux, František
Abstract: Obsahem bakalářské práce je marketingový plán, který je nezbytnou součástí efektivního řízení každé společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se marketingového plánování, evropského marketingového prostředí a B2B marketingu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zpracováno a zhodnoceno současné marketingové plánování společnosti a sestaven marketingový plán pro další období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17541
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 20950


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
berková_2011_bp.pdf 1.980Mb PDF View/Open
berková_2011_vp.pdf 825.3Kb PDF View/Open
berková_2011_op.pdf 757.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account