Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Poláková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:00:36Z
dc.date.available 2012-03-10T19:00:36Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17688
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje vztahu zákazníka a značky a zkoumá jeho zákonitosti. Cílem této práce je objasnit postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks za čtyři roky jejího působení v České republice. Teoretické poznatky v první části tvoří základní rámec nezbytných znalostí, které jsou potřebné pro porozumění dané problematice a věnují se především budování značky a charakteristice spotřebitele. V praktické části je přiblížena strategie značky Starbucks na českém trhu a je definován český zákazník a jeho nákupní zvyklosti v segmentu káv. Projektová část analyzuje výzkum, který je zaměřen na povědomí značky Starbucks na českém trhu, její vnímání a vztah českého zákazníka k ní. Analytické poznatky budou zohledněny v závěru práce. cs
dc.format 99 stran cs
dc.format.extent 2474361 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject budování hodnoty značky cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject káva cs
dc.subject typologie zákazníka cs
dc.subject věrnost zákazníka cs
dc.subject Starbucks cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject consumer en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject coffee en
dc.subject consumer typology en
dc.subject consumer loyalty en
dc.subject Starbucks en
dc.title Postoj českého zákazníka vůči značce Starbucks na českém trhu cs
dc.title.alternative Czech Consumer Attitude Towards Starbucks Brand en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated Dissertation examines a relationship of a brand an a consumer. The main objective of this work is to clarify a Czech customer attitude towards Starbucks brand after four years of its operation. Theoretical framework contains a theoretical overview of knowledge that is essential for understanding the issues and deals mainly with brand building and consumer characteristics. Practical part brings nearer a Starbucks strategy within a Czech market, czech customer is defined together with his consuming habits in coffee segment. Project part contains a consumer's research which focuses on awarness, perception and general attitude towards Starbucks brand on the Czech market. Analytical data will be outlined in the conclusion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18418
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
poláková_2011_dp.pdf 2.359Mb PDF View/Open
poláková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
poláková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account