Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s. |
| Autor: |
Dostálková, Petra
|
| Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě Česká zbrojovka a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace firmy. Teoretická část se zabývá zpracová-ním marketingových poznatků z odborné literatury. Výstupem praktické části je rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu, marketingový výzkum a na základě výsledků jsou doporučeny nové návrhy a doporučení pro zlepšení oblasti marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17760
|
|
Datum:
|
2011-05-20 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
22538
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet