Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šišková, Šárka
dc.contributor.author Zrníková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:33:17Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1780
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na vzájemné vztahy mezi cílovou skupinou "mládež" a konkrétními oděvními značkami, které působí na českém trhu. Bakalářská práce je diverzifikována do třech stěžejních kapitol: teoretické, praktické a projektové. První teoretická část objasňuje klíčové pojmy, které se týkají zadaného tématu. V praktické části je vymezena cílová skupina "mládež". Je zde také provedena analýza českého oděvního trhu a dvou relevantních módních značek Benettonu a Kenvela. Cílem praktické části je objasnit vztah cílové skupiny nejen ke zmíněným značkám, ale zároveň ke značkovému zboží obecně. Třetí část vychází z poznatků teoretické a praktické části. Jsou zde předloženy možné návrhy a doporučení pro zlepšení komunikace značek Benetton a Kenvelo s cílovým publikem "mládeže". cs
dc.format 68 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 485169 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
dc.subject Cílová skupina cs
dc.subject značka cs
dc.subject značkové zboží cs
dc.subject oděvní trh cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Target group en
dc.subject brand en
dc.subject branded goods en
dc.subject clothing market en
dc.subject communication en
dc.title Analýza vztahu dospívající mládeže ke značce v oblasti odívání cs
dc.title.alternative Analysis of the relationship between teenagers and brand in the clothing area en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.date.vskp-available 2036-05-15
dc.description.abstract-translated This Bachelor study is focused on the topic of mutual relationships between a target group "youth" and certain clothing brands that are reacting on the czech market. The Bachelor work is divided into three main chapters: theoretical, analytical and commendatory. The first theoretical section defines key terms that are concerned with the topic. The analytical section determinates the target group "youth". There is also performed the analysis of czech clothing market and two relevant fashion brands Benetton and Kenvelo - in the analytical part. The point of analytical section is not only to clarify relationship of the target group to the mentioned brands but also to the branded goods in general. The third part is based on the knowledge in theoretical and analytical parts. There are proposed possible suggestions and recommendations which can improve communication of brands Benetton and Kenvelo with the target audience "youth". en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2657
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zrníková_2006_bp.pdfBlocked 473.7Kb PDF View/Open
zrníková_2006_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
zrníková_2006_op.doc 59Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account