Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu
Author: Vašíček, Martin
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomový projekt se zabývá analýzou komunikační strategie festivalu Rozhlasový podzim v roce 2010. Součástí této analýzy je stručný přehled konkurenčních hudebních festivalů. Analýza této komunikace je dále vztažena k prodejnosti vstupenek na daný festival v uvedeném čase. Jsou zhodnoceny dopady této komunikace na prodej, dále je strukturován prodej vstupenek a následně vyhodnocen dopad kampaně jako celku na daný prodej vstupenek. Práce dále nabízí možná řešení pro zlepšení situace při prodeji vstupenek při zachování stejných finančních prostředků na komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17814
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18621


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vašíček_2011_dp.pdf 5.304Mb PDF View/Open
vašíček_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
vašíček_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account