Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers

DSpace Repository

Language: English čeština 

Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers

Show full item record

No preview available
Title: Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers
Author: Helekalová, Hana
Advisor: Drábková, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku jazyka televizních reklam na kosmetické výrobky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s reklamou a s lingvistickými jevy, vyskytujícími se v daném typu reklam a popsány vizuální prvky, které lze v tomto typu reklam nalézt. V praktické části jsou vybrány vhodné vzorky reklam, které jsou následně analyzovány z lingvistického a vizuálního hlediska, dále jsou stanoveny závěry.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17825
Date: 2011-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav anglistiky a amerikanistiky
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: C 19515


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
helekalová_2011_bp.pdf 1.766Mb PDF View/Open
helekalová_2011_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
helekalová_2011_op.zip 14.83Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account