Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníků jako významná součást obchodních procesů v a.s. Velveta
Author: Pavlů, Jitka
Advisor: Nováková, Dáša
Abstract: Spokojenost zákazníků je v práci vnímána jako nedílná součást systému CRM. Tento systém a jeho součásti jsou detailněji popisovány v teoretické části a zde jsou uváděny i příklady z praxe. V praktické části je pozornost věnována způsobům komunikace se zákazníky, vyhodnocování jejich spokojenosti s poskytovanými produkty a doprovodnými službami a využití těchto znalostí v jednotlivých částech obchodních procesů v akciové společnosti Velveta. Na závěr jsou uvedena možná doporučení na zlepšení vzájemné komunikace a zhodnocení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1790
Date: 2005-12-09
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 09.12.2015
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 2541


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pavlů_2006_bp.pdfBlocked 460.1Kb PDF View/Open
pavlů_2006_vp.pdf 265.6Kb PDF View/Open
pavlů_2006_op.pdf 230.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account