Postoje svědků Jehovových ke vzdělávání ve vztahu k procesu denominalizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje svědků Jehovových ke vzdělávání ve vztahu k procesu denominalizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Zvědělíková, Věra
dc.date.accessioned 2012-03-11T09:28:47Z
dc.date.available 2012-03-11T09:28:47Z
dc.date.issued 2011-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17927
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zjištění postojů ke vzdělání členů Náboženské společnosti Svědkové Jehovovi jako prvku denominalizace. Teoretická část podává ucelený přehled o historii svědků Jehovových, popisuje charakte-ristické znaky Náboženské společnosti Svědkové Jehovovi, proces denominalizace a posto-je Společnosti ke vzdělání. Empirická část obsahuje výzkum jak kvalitativní, provedený formou polostrukturovaného rozhovoru, analýzou textu a komparací, tak kvantitativní, využívající sémantický diferen-ciál. Výzkum byl zaměřen na zjištění aktuálních postojů členů Náboženské společnosti Svědkové Jehovovi ke vzdělání vzhledem k pohlaví, věku a dosaženému vzdělání. Zjištěné postoje byly srovnávány s naukou Náboženské společnosti Svědkové Jehovovi. cs
dc.format 80 cs
dc.format.extent 1726105 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Náboženská společnost Svědkové Jehovovi cs
dc.subject denominalizace cs
dc.subject nové náboženské hnutí cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject vysokoškolská studia cs
dc.subject postoje cs
dc.subject Religious Society of Jehovah's Witnesses en
dc.subject denomination en
dc.subject new religious movements en
dc.subject education en
dc.subject college degree en
dc.subject opinion en
dc.title Postoje svědků Jehovových ke vzdělávání ve vztahu k procesu denominalizace cs
dc.title.alternative Jehovah's Witnesses Attitudes to education in relation to the denominalization en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on views on education of the members of Religious Society of Jeho-va's Witnesses as an element of denomination. The theoretical part gives a comprehensive overview of the history of Jehovah's Witnesses, describes the characteristic features of the Religious Society of Jehovah's Witnesses, pro-cess of denomination and opinions of the Society on education. The empirical part includes both qualitative research, conducted by semistructured inter-view, text analysis and comparison and quantitative research using a semantic differential. The research was aimed to determine the current views of members of the Religious Socie-ty of Jehovah's Witnesses on education due to gender, age and achieved education. The observed positions are compared with the religious doctrine of Jehovah's Witnesses. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 19294
dc.date.assigned 2011-01-19
utb.result.grade A
local.subject Svědkové Jehovovi cs
local.subject většinová společnost cs
local.subject názory a postoje cs
local.subject Jehovah's Witnesses en
local.subject majority society en
local.subject views and attitudes en


Files in this item

Files Size Format View
zvědělíková_2011_dp.pdf 1.646Mb PDF View/Open
zvědělíková_2011_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
zvědělíková_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account