Multikulturní výchova na Základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multikulturní výchova na Základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Zezulová, Jitka
dc.date.accessioned 2012-03-11T10:23:37Z
dc.date.available 2012-03-11T10:23:37Z
dc.date.issued 2011-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18006
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem multikulturní výchovy na základních školách, zp?so-by a metodami její realizace, multikulturní výchovou v rámcovém vzdělávacím programu a ve školních vzdělávacích programech. Teoretická část pojednává o základních pojmech týkajících se multikulturní výchovy a její podobě v českém základním vzdělávání. Z teore-tické části vychází část praktická, která kvalitativním výzkumem zjišťuje zp?soby realizace multikulturní výchovy na vybraných školách prostřednictvím rozhovor? a obsahové analý-zy dokumentu školní vzdělávací program. Kvalitativní část je doplněna o kvantitativní, která si klade za cíl zjistit postoje vyučujících pedagog? k menšinám. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 1955545 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Multikulturní výchova cs
dc.subject Rámcový vzdělávací program cs
dc.subject Školní vzdělávací program cs
dc.subject Metody multikulturní výchovy cs
dc.subject Multicultural education en
dc.subject General educational program en
dc.subject School educationl program en
dc.subject Met-hods of multicultural education en
dc.title Multikulturní výchova na Základní škole cs
dc.title.alternative Multicultural education in elementary school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis deals with multicultural education in elementary schools, the ways and methods of its implementation, multicultural education in the general educational program and school educational programs. The theoretical part discusses the basic concepts related to multicultural education and its form in the Czech basic education. The practical part is based on the theoretical part, qualitative research that identifies ways of implementation of multicultural education in selected schools through interviews and document content anal-ysis of school educational program. The qualitative part is complemented by quantitative, which aims to identify teacher attitudes towards minorities. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 19293
dc.date.assigned 2011-01-19
utb.result.grade A
local.subject základní školy cs
local.subject multikulturalita cs
local.subject elementary schools en
local.subject cultural diversity en


Files in this item

Files Size Format View
zezulová_2011_dp.pdf 1.864Mb PDF View/Open
zezulová_2011_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
zezulová_2011_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account