Nejčastější výchovné problémy v náhradní rodinné péči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nejčastější výchovné problémy v náhradní rodinné péči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Plšková, Alena
dc.contributor.author Odrážková, Pavlína
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:10:30Z
dc.date.available 2012-03-11T11:10:30Z
dc.date.issued 2011-04-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18080
dc.description.abstract bakalářská práce pojednává o výchovných problémech dětí a dospívajících s výchovnými problémy, kteří byli svěření do náhradní rodinné péče. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části popisuji legislativní systém náhradní rodinné péče v ČR, popisuji nejčastější výchovné problémy, se ktrými se ve své praxi setkávám a zabývám se možnostmi řešení těchto výchovných problémů. V praktické části uvádím pět kasuistik ze své praxe. cs
dc.format 60 cs
dc.format.extent 485593 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject náhradní rodinná péče cs
dc.subject výchovný problém cs
dc.subject odpovědnost mládeže za protiprávní činy cs
dc.subject orgán sociálně právní ochrany dětí cs
dc.subject foster care en
dc.subject adoption en
dc.subject behavioral problems en
dc.title Nejčastější výchovné problémy v náhradní rodinné péči cs
dc.title.alternative The most frequent educational problems in foster care and adoption en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Průšová, Lenka
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated My thesis is focused on the most common educational problems in foster care. The work focuses on children and adolescents with behavioral problems who were or are entrusted to foster care. The work is devided into two parts. Part theoretical and part practical.The theoretical part describes the legislative system of foster care in the Czech republic, describes the most common educational problems of children and adolescence in my practice and offer possible solutions to educational problems.The practical part includes research in the form of five case studies from my practice and corresponds to the hypothesis. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18326
dc.date.assigned 2010-04-30
utb.result.grade A
local.subject výchovné problémy cs
local.subject adoptované děti cs
local.subject vývojová psychologie cs
local.subject educational problems en
local.subject adopted children en
local.subject developmental psychology en


Files in this item

Files Size Format View
odrážková_2011_bp.pdf 474.2Kb PDF View/Open
odrážková_2011_vp.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open
odrážková_2011_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account