Archetyp matky v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Archetyp matky v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Raszková, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:36:39Z
dc.date.available 2012-03-11T11:36:39Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18112
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zobrazením matky v současné reklamě. Teoretická část se zabývá archetypy, tak jak je chápal a popsal C.G.Jung, archetypy a marketingem, typy reklamy, stereotypy v reklamě. Praktická část práce zkoumá četnost zobrazení postavy matky a jaké produkty matka propaguje v tištěné reklamě, v jakých rolích se vyskytuje postava matky v televizní reklamě, zda je zobrazena pomocí generových a reklamních stereotypů. Anketa zjišťuje názor respondentů na televizní reklamy s postavou matky. cs
dc.format 69 s. cs
dc.format.extent 2110526 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject archetyp cs
dc.subject archetyp matky cs
dc.subject stereotypy v reklamě cs
dc.subject genderové stereotypy cs
dc.subject archetype en
dc.subject archetype of mother en
dc.subject stereotypes in advertisement en
dc.subject gender stereotypes en
dc.title Archetyp matky v reklamě cs
dc.title.alternative The Archetype of Mother in Advertisement en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated The bachelor paper deals with the depiction of mother in contemporary advertisement. The theoretical part employs the archetypes as perceived and described by C.G.Jung, followed by archetypes and marketing, types of advertisement and stereotypes in advertisement. The practical part of the paper investigates the frequency of mother character depiction and what products are promoted by mother in printed advertisement, in what roles character of mother is displayed in TV advertisement, and if she is shown via gender and advertisement stereotypes. The public inquiry tries to find out the opinion of respondents on TV advertisements with the character of mother. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 22389
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
raszková_2011_bp.pdf 2.012Mb PDF View/Open
raszková_2011_vp.doc 118Kb Microsoft Word View/Open
raszková_2011_op.doc 127Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account