Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Author: Šmerda, Petr
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Při dosahování cílů společnosti je vhodné budovat dobré jméno prostřednictvím nejen ex-terních, ale i interních nástrojů public relations. Loajální a motivovaný pracovník je dobrou vizitkou firmy. Cílem práce je zjištění postojů a hodnot zaměstnanců společnosti Qanto Svitavy. Následné poznatky zapracovat do projektu, který by měl podpořit budování firem-ní kultury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18147
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18612


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šmerda_2011_dp.pdf 1.889Mb PDF View/Open
šmerda_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
šmerda_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account