Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem
Autor: Stoklásek, Zdeněk
Vedoucí: Létalová, Petra
Abstrakt: Práce vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingových komunikací vztahujících se k práci komunikační agentury marketingový a komunikační mix, reklama, integrované marketingové komunikace a corporate identity. Jelikož je pro fungování jakékoliv firmy, nemluvě o komunikační agentuře, nezbytně nutné dobré zázemí pro zaměstnance, větší část práce věnuji také řízení lidských zdrojů a transparentnímu systému odměňování zaměst-nanců. Ve své práci popisuji strukturu a činnosti oddělení komunikační agentury a také systém zpracování zakázky pro klienta. Na základě pracovních hypotéz ověřuji důležitost briefu. Součástí práce je manuál, který obsahuje tři části postup komunikační agentury při spolupráci s klientem, postup klienta při spolupráci s komunikační agenturou a malý slovník pojmů z oblasti marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1822
Datum: 2006-08-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 2792


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stoklásek_2006_dp.pdf 1.487Mb PDF Zobrazit/otevřít
stoklásek_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stoklásek_2006_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet