Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Krajčová, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:53:29Z
dc.date.issued 2006-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1823
dc.description.abstract Diplomový projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik kon-cernu Continental AG se soustředí na vytvoření návrhu manuálu značky Continental pro nákladní pneumatiky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současným manažerským přístupem k řízení značky a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je manuál, který podporuje navrhovaný zákaznický přístup při uvádění značky Continental na nové mimovropské trhy. cs
dc.format 88 s. cs
dc.format.extent 4419090 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 09.05.2036
dc.subject brand management cs
dc.subject značka cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject brand manuál cs
dc.subject brand management en
dc.subject brand en
dc.subject brand identity en
dc.subject brand manual en
dc.title Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG cs
dc.title.alternative Project of implementation of brand management in truck tyre division in Continental AG en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pančochová, Magda
dc.date.accepted 2006-05-29
dc.date.vskp-available 2036-05-09
dc.description.abstract-translated Diploma project of implementation of brand management in Continental AG focuses on a development of brand manual of brand Continental in the area of truck tyres. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, analyses actual managerial approach in brand management and brand strategy. The result of the project is a brand manual as a support tool for customer orientated approach during introduction of brand Continental on new non European markets. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3661
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
krajčová_2006_dp.pdfBlocked 4.214Mb PDF View/Open
krajčová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
krajčová_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account