A Marketing mix analysis in the company XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

A Marketing mix analysis in the company XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bočincová, Zuzana
dc.contributor.author Šváb, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:13:40Z
dc.date.available 2012-03-11T14:13:40Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18338
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na analýzu nástrojů marketingového mixu ve společnosti XY. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části je provedena literární rešerše o analýze marketingového prostředí a složky marketingového mixu. V analytické části je představena firma, marketingový mix e-shopů Patro Group a strategie jeho použití. cs
dc.format 59 s. (73 215 znaků) cs
dc.format.extent 1256855 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject promotion en
dc.subject communication mix en
dc.title A Marketing mix analysis in the company XY cs
dc.title.alternative A Marketing mix analysis in the company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Atcheson, Hana
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on the analysis of marketing mix tools in company XY. This work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are general information about analysis of marketing environment, and then the major components of the marketing mix. In practical part is introduced the company, the marketing mix of the e-shops Patro Group and strategy for its utilization. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19591
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade C
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
šváb_2011_bp.pdf 1.198Mb PDF View/Open
šváb_2011_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
šváb_2011_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account