Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek

Show full item record

No preview available
Title: Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek
Author: Roleček, Tomáš
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Teoretická část práce je rozdělena do několika celků. První část se zaměřuje na definici hudby. Další část se zabývá hudbou v kontextu marketingového mixu. Třetí sekce popisuje obchodní modely s hudebními nahrávkami, hudební vydavatelství a nástroje pro distribuci hudby. Poslední část je věnována právním náležitostem, které jsou spojené s distribucí hudby. Praktická část se zabývá popisem hudebního trhu, distribucí digitální hudby a službami určenými pro streaming hudby. Velký prostor bude věnován hudební službě Spotify, neúspěšnému serveru ilegalne.cz, budoucímu projektu JetMusic.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18349
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18769


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
roleček_2011_bp.pdf 2.650Mb PDF View/Open
roleček_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
roleček_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account