Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Roleček, Tomáš
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:23:48Z
dc.date.available 2012-03-11T14:23:48Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18349
dc.description.abstract Teoretická část práce je rozdělena do několika celků. První část se zaměřuje na definici hudby. Další část se zabývá hudbou v kontextu marketingového mixu. Třetí sekce popisuje obchodní modely s hudebními nahrávkami, hudební vydavatelství a nástroje pro distribuci hudby. Poslední část je věnována právním náležitostem, které jsou spojené s distribucí hudby. Praktická část se zabývá popisem hudebního trhu, distribucí digitální hudby a službami určenými pro streaming hudby. Velký prostor bude věnován hudební službě Spotify, neúspěšnému serveru ilegalne.cz, budoucímu projektu JetMusic. cs
dc.format 58 s. (80 536 znaků) cs
dc.format.extent 2779764 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hudba cs
dc.subject digitální distribuce cs
dc.subject ilegalne.cz cs
dc.subject JetMusic cs
dc.subject Spotify cs
dc.subject Music en
dc.subject digital distribution en
dc.subject ilegalne.cz en
dc.subject JetMusic en
dc.subject Spotif en
dc.title Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Music Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated Theoretical part of my bachelor thesis is divided into several sections. The first part focuses on definition of music in general. The next one deals with music in context of marketing mix. The third one describes business models with the music records, record labels and distribution tools. The last section is dedicated to the legal issues, which are related to music distribution. Practical part follow up with description of music market, distribution of digital of music, music services that are related to streaming of music. Much space is devoted to digital music service Spotify, unsuccesfull music server which is called ilegalne.cz and future czech music service JetMusic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18769
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
roleček_2011_bp.pdf 2.650Mb PDF View/Open
roleček_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
roleček_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account