Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie společnosti GEOVAP, spol. s r.o.
Author: Sekaninová, Michaela
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií geodetické společnosti GEOVAP, spol. s r.o. Jejím cílem je na základě provedených analýz současné situace a úrovně marketingového řízení navrhnout inovovanou marketingovou strategii podniku v rámci jeho laserového projektu Quantum 3D Mapping. Teoretická část se soustředí na objasnění strategického marketingového řízení a plánování, marketingové strategie, specifik marketingu služeb a marketingu na B2B trzích. Praktická část se nejprve věnuje společnosti jako celku a následně se soustředí na analýzu laserového projektu Quantum 3D Mapping. Projektová část se snaží na základě provedených analýz navrhnout inovovanou marketingovou strategii, která by laserovému projektu získala více zákazníků a zároveň pomocí navrhovaných marketingových aktivit stimulovala poptávku po produktu laserového skenování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18691
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 24011


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sekaninová_2012_dp.pdf 19.19Mb PDF View/Open
sekaninová_2012_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
sekaninová_2012_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account