Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje

Show full item record

No preview available
Title: Senioři jako specifický spotřebitelský segment - prezentační akce za účelem prodeje
Author: Pšenčíková, Ivana
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá českými seniory a jejich účastí na předváděcích prodejních akcích. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy jako segmentace, nákupní chování, etika prodeje a podrobně popisuje cílovou skupinu seniorů s jejich speci-fiky a charakteristickými rysy. Praktická část se zabývá předváděcími prodejními akcemi, konkrétně popisuje jejich princip fungování, zjišťuje jejich klady i zápory a pomocí dotaz-níkového šetření stanovuje přístup seniorů k těmto akcím. Projektová část přináší řešení ve formě vytvoření alternativního projektu, který zachovává pozitiva původních akcí, vyvaruje se jejich negativních stránek a navíc má přidanou hodnotu pro seniory. Cílem práce je vytvořit takový projekt, který smysluplně a plnohodnotně vyplní volný čas seniorů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18755
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26449


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pšenčíková_2012_dp.pdf 9.086Mb PDF View/Open
pšenčíková_2012_vp.doc 153Kb Microsoft Word View/Open
pšenčíková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account