Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení vztahů se zákazníky ve firmě XY
Author: Jašková, Kateřina
Advisor: Vydrová, Janka
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou budování vztahů se zákazníky díky imple-mentaci prvků CRM. Nahlíží na tuto koncepci prostřednictvím analýzy firmy XY. Cílem je díky zefektivnění komunikace více využít obchodní vazby se zákazníky. Diplomová práce je rozdělena na 2, resp. 4 části ? teoretickou a praktickou, která se skládá z analytického a projektového oddílu. Teoretická část je tvořena rešerší odborné literatury na dané téma a slouží jako informační zdroj pro následující oddíly. Stěžejním úkolem praktické části je zanalyzovat současnou pozici firmy XY, její stav v souvislosti s orientací na zákazníky, identifikovat nedostatky a podat návrh, jak dané problémy odstranit či minimalizovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18797
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 23950


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jašková_2012_dp.pdf 2.895Mb PDF View/Open
jašková_2012_vp.zip 27.56Kb Unknown View/Open
jašková_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account