Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku

Show full item record

No preview available
Title: Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
Author: Zaydlarová, Helena
Advisor: Kubíčková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce analyzuje informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku IKEA, Kika a Oresi. Analýza reklamních spotů, vybraných společností v sektoru nábytku, porovná hlavní informační obsah televizní a rozhlasové reklamy vysílané v roce 2011 v České republice. Analýza reklamy je založena na studiu odborné literatury, na základě výzkumu a na základě rozboru jednotlivých reklamních spotů, dle vlastního úsudku. Informační obsah je jednou ze základních složek kreativní strategie. Výběr, množství a obsah in-formací uvedených v reklamním sdělení je klíčový pro splnění cílů reklamní kreativní strategie. Informační obsah v reklamě je silně podmíněn hodnotou inzerátu a má velký vliv na její úspěšnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18953
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26115


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zaydlarová_2012_bp.pdf 3.496Mb PDF View/Open
zaydlarová_2012_vp.doc 113Kb Microsoft Word View/Open
zaydlarová_2012_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account