Problematika alkoholických nápojů v reklamě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Problematika alkoholických nápojů v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Problematika alkoholických nápojů v reklamě
Author: Václavíková, Lenka
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Práce zahrnuje stručný popis procesu tvorby reklamy od stanovení cílů až po její vyhodnocení. Dále zachycuje, jak je v České republice regulována televizní reklama na alkoholické nápoje - a to jak z hlediska právního, tak i etického. V praktické části je stručná charakteristika firmy Stock Plzeň-Božkov a jejích produktů řady Fernet Stock. Dále jsou uvedeny konkrétní úspěchy a kauzy, které se týkají televizních reklam propagujících tyto produkty. Diskutabilní spoty jsou analyzovány a je proveden výzkum, který zjišťuje, jaký na tyto reklamy mají názor obyčejní lidé. V závěru práce jsou navrhnuta doporučení, čeho by se zadavatelé televizní reklamy na produkty řady Fernet Stock měli vyvarovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13544
Date: 2010-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13641


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
václavíková_2010_bp.pdf 2.288Mb PDF View/Open
václavíková_2010_vp.pdf 58.20Kb PDF View/Open
václavíková_2010_op.pdf 67.82Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account