Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika

Show full item record

No preview available
Title: Pojetí výchovy u Friedricha Nietzscheho a sociální pedagogika
Author: Vaněk, Stanislav
Advisor: Dolák, Antonín
Abstract: Tato práce nás v teoretické části seznamuje s významem pojetí výchovy a učení u Friedricha Nietzscheho. Analyzuje vztahy mezi rozumem, pudem a vůlí. Vyzdvihuje význam výchovy a vzdělání na nabývání a pozbývání moci. Ukazuje, jak je velký vliv výchovy, vzdělání a učení na společnost a sociální pedagogiku. Poukazuje na možnosti, jak můžeme rozvíjet malé věci, které v dnešní společnosti nabývají na obrovském významu, a jak je můžeme využít v sociální pedagogice. Seznamuje nás s významem Nietzscheho stěžejního díla: ?Tak pravil Zarathustra?, se zaměřením na význam Zarathustry jako učitele. V praktické části nás seznamuje, jakým způsobem se žáci připravují na vyučování a zda jim tato domácí příprava přináší dobré výsledky při studiu. Jak je k cestě za školními úspěchy vede motivace a jaké má na tyto školní úspěchy vliv jejich samostatnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18960
Date: 2010-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Katedra společenských věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B 25382


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaněk_2012_dp.pdf 2.056Mb PDF View/Open
vaněk_2012_vp.doc 36.5Kb Microsoft Word View/Open
vaněk_2012_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account