Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí

Show full item record

No preview available
Title: Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
Author: Sopková, Barbora
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se věnuje tématu budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních médií. Povědomí a loajalita jsou dva důležité atributy hodnoty značky, jež významnou měrou přispívají ke snižování nákladů a zvyšování konkurenceschopnosti každé společnosti. Sociální média jsou zase moderním nástrojem marketingových komunikací, která ke zvyšování povědomí o značce a loajality ke značce mohou výrazně příspívat. Práce se na základě teoretických poznatků, jež jsou nezbytné pro porozumění dané problematice, věnuje efektivitě oslovování cílových skupin zákazníků konkrétní společnosti v prostředí sociálních médií a zkoumá vztah nárůstu povědomí a loajality ke značce k nárůstu prodejů konkrétního produktu či služby. Jednotlivé poznatky a analýzy jsou aplikovány na potřeby společnosti Komerční banka, a.s., konkrétně jejích komunikačních aktivit podznačky G2 prováděných v rámci sociálních médií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18976
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18423


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
sopková_2012_dp.pdf 2.981Mb PDF View/Open
sopková_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
sopková_2012_op.doc 157.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account