Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Kalferstová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:45:20Z
dc.date.available 2013-10-04T02:45:20Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19009
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá otázkou fotografie a jejího začlenění do reklamního sdělení. V teoretické části se práce zabývá definicí reklamy a vymezením jejích druhů s důrazem na reklamu tiskovou. Dále charakterizuje výtvarné prvky a druhy reklamní fotografie a nahlíží i do vlivu reklamní fotografie na recipienty. V praktické části se bakalářská práce snaží pomocí výzkumu popsat reklamní fotografie v magazínech Dolce Vita, F.O.O.D. a Top Gear a ohodnotit jejich funkčnost. cs
dc.format 77 s. (118 876 znaků) cs
dc.format.extent 2614678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject tisková reklama cs
dc.subject výtvarné prvky reklamní fotografie cs
dc.subject druhy reklamní fotografie cs
dc.subject advertising en
dc.subject print advertising en
dc.subject advertising elements of ad photographs en
dc.subject descriptions of advertising photos en
dc.title Využití fotografie v reklamním sdělení magazínů ČR cs
dc.title.alternative Use of Photography in Magazine Advertisements in the Czech Republic en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis addresses the issue of photography and its incorporation into adverti-sement. In the theoretical part the Bachelor Thesis deals with the definition of advertising and identification of its types with an emphasis on print advertising. Further on it characte-rizes the design elements and types of advertising photography and it also looks into the impact of advertising photography on recipients. In the practical part Bachelor Thesis tries to describe with the help of research advertising photography's in Dolce Vita magazine, F.O.O.D. and Top Gear and evaluate their functionality. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 25993
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-24


Files in this item

Files Size Format View
kalferstová_2012_bp.pdf 2.493Mb PDF View/Open
kalferstová_2012_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open
kalferstová_2012_op.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account