Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu

Show full item record

No preview available
Title: Interní marketing firmy v oblasti cestovního ruchu
Author: Gödelová, Gabriela
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Přesto, že si firmy při současné rivalitě na trhu plně uvědomují význam a důležitost svých zaměstnanců, ne vždy správně chápou a využívají dostupné nástroje interního marketingu. Často jej zjednodušují na personální činnost nebo firemní komunikaci. Ačkoli jsou obě zmíněné oblasti součástí interního marketingu, je nutno neopomíjet jeho přesah do marke-tingových aktivit podniku a využít jeho potenciál v rámci podpory konkurenceschopnosti firem na trhu. Novodobý marketing služeb jednoznačně vyžaduje propojení externího i interního a interaktivního přístupu. Tato práce věnuje pozornost výkladu a současně také specifikům interního marketingu při uplatnění u poskytovatele hotelových služeb. V metodologické části jsou vymezeny souvi-sející pojmy a teoretická východiska pro kvalitativní šetření a analýzu využívání nástrojů interního marketingu. Praktická část uvádí konkrétní postupy a přináší výsledky z provedených šetření, realizovaných s cílem zpracovat závěrečný projekt reálné aplikace těchto nástrojů v souladu s marketingovou koncepcí u zvoleného poskytovatele hotelových služeb, včetně obecných doporučení pro postupy v rámci interního marketingu v oblasti služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19047
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26166


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gödelová_2012_dp.pdf 1.195Mb PDF View/Open
gödelová_2012_vp.doc 146.5Kb Microsoft Word View/Open
gödelová_2012_op.doc 145.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account