Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně
Author: Gamalová, Kamila
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tato práce je věnována Mezinárodnímu festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zaměřuje se především na marketing festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací. Praktická část mapuje a analyzuje využívané komunikační aktivity festivalu. Dalším cílem práce je analýza spokojenosti návštěvníků s festivalem a zhodnocení atraktivity festivalového programu. Za tímto účelem je proveden marketingový výzkum. Na zá-kladě analýz jsou vypracovány návrhy na zkvalitnění festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19087
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 25977


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
gamalová_2012_bp.pdf 2.385Mb PDF View/Open
gamalová_2012_vp.doc 145Kb Microsoft Word View/Open
gamalová_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account