Barva a její význam v Corporate Identity

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Barva a její význam v Corporate Identity

Show full item record

No preview available
Title: Barva a její význam v Corporate Identity
Author: Mičková, Lucie
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce se zabývá významem barev v rámci Corporate Identity. Speciálně se za-měřuje na oblast bank, především na nástup nových bankovních institucí, které se snaží maximálně odlišit od těch tradičních. Teoretická část objasňuje všechny klíčové pojmy a principy, které pomohou zorientovat se v části praktické. Ta potom rozebírá výsledky výzkumné sondy, kterou autorka provedla v roce 2012. Sonda je zaměřena na to, jakým způsobem vnímají klienti nebo potenciální klienti barevnost bank, zda na ně působí žádoucím způsobem a podporuje tak celkovou image banky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19090
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 25921


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mičková_2012_bp.pdf 3.178Mb PDF View/Open
mičková_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open
mičková_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account