Improving Organizational Productivity: In Managerial Functions

DSpace Repository

Language: English čeština 

Improving Organizational Productivity: In Managerial Functions

Show simple item record

dc.contributor.advisor Popesko, Boris
dc.contributor.author Tutunaru, Corina
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:48:10Z
dc.date.available 2013-10-04T03:48:10Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19102
dc.description.abstract Efektivnost organizace se neměří počtem uzavřených kontraktů, ale počtem spoko-jených zákazníků. Detailní analýza a návrh efektivního systému controlling v rámci řízení organizace, což je samotným obsahem této diplomové práce, je velmi důležitou součástí řízení kaž-dé organizace. Je neoddiskutovatelným faktem, že schopnost kontroly vlastních výkonů je klíčovým faktorem úspěchu jakéhokoliv podniku. Hlavním cílem projektu, který je v rámci této práce zpracován, je vytvoření systé-mu controllingu v rámci společnosti Express Leasing. První část projektu je zaměřena ekonomickou analýzu a analýzu řízení společnosti. Tato část práce se zaměřuje na klí-čové oblasti společnosti. cs
dc.format pg. 105 cs
dc.format.extent 728004 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Řídící funkce cs
dc.subject ovládání funkcí cs
dc.subject leasingové společnosti cs
dc.subject množství cs
dc.subject kvalita controling cs
dc.subject zpožděné platby controlingu cs
dc.subject Management functions; Controlling function; Leasing company; Quantity controlling; Quality Controlling; Payment Delays Controlling en
dc.title Improving Organizational Productivity: In Managerial Functions cs
dc.title.alternative Improving Organizational Productivity: In Managerial Functions en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2012-05-30
dc.description.abstract-translated It is well known by everybody the fact that management process within any enterprise is reflected via the four functions of it: planning, organizing, leading and controlling. Thus, in my master thesis I concentrated my attention mainly on the fourth step of the management process and specifically on controlling function.I managed to approach this issue by making a reflection of how the controlling function is manifested within a leasing company and basing on my findings I had the possibility to depict the defficiences of the company in terms of: quntity controlling, quality controlling, and payment delays controlling. Therefore, accordingly to the problems found I developed a project of how the company can improve its controlling function in the whole management cycle. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24356
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
tutunaru_2012_dp.pdf 710.9Kb PDF View/Open
tutunaru_2012_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
tutunaru_2012_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account