Spotřebitelské chování dětí a mládeže

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Spotřebitelské chování dětí a mládeže

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitelské chování dětí a mládeže
Autor: Kovalová, Markéta
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem bakalářské práce s názvem ?Spotřebitelské chování dětí a mládeže? je na základě teoretických poznatků ke spotřebitelskému chování dětí a mládeže popsat nákupní chování tohoto segmentu. Teoretická část se zabývá popisem trhu pro děti a mládež, zkoumá vývoj dítěte od kolébky po období dospívání, zabývá se motivy, stimuly, potřebami a hodnotami zákazníků a popisuje nákupní socializaci dětí. Práce zkoumá faktory ovlivňující rozhodo-vací proces spotřebitele i to, jak dnešní děti a mládež nakupují. Rovněž se zabývá otázkou reklamy a peněz ve spojení s dítětem. V praktické části je proveden vlastní marketingový výzkum s žáky druhého stupně ze dvou různých základních škol pomocí dotazníkového šetření. Výzkum zjišťuje a popisuje fakto-ry působící na stimuly vedoucí k nákupu u cílové skupiny děti a mládež.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19104
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 26063


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kovalová_2012_bp.pdf 349.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
kovalová_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kovalová_2012_op.doc 149.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet