Projekt marketingového řízení Univerzity obrany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Univerzity obrany

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení Univerzity obrany
Author: Foretová, Nikola
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení Uni-verzity obrany. Na základě této analýzy je vypracován projekt, který povede ke zlepšení stávající situace. Tato práce je rozdělena do tří částí, kde v části první jsou popsány teore-tické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace. Druhá, praktická část, blíže popisuje Univerzitu obrany a analyzuje současnou podobu marketingového řízení. Na základě této analýzy je následně vypracován projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19110
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 23971


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
foretová_2012_dp.pdf 2.099Mb PDF View/Open
foretová_2012_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
foretová_2012_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account