Projekt marketingového řízení Univerzity obrany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Univerzity obrany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Foretová, Nikola
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:53:52Z
dc.date.available 2013-10-04T03:53:52Z
dc.date.issued 2012-03-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19110
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingového řízení Uni-verzity obrany. Na základě této analýzy je vypracován projekt, který povede ke zlepšení stávající situace. Tato práce je rozdělena do tří částí, kde v části první jsou popsány teore-tické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace. Druhá, praktická část, blíže popisuje Univerzitu obrany a analyzuje současnou podobu marketingového řízení. Na základě této analýzy je následně vypracován projekt, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 105 s. cs
dc.format.extent 2201678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject analýza makroprostředí cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject analysis of the ma-croenvironment en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingového řízení Univerzity obrany cs
dc.title.alternative Marketing Management Project of the University Defence en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The main goal of the dissertation is to evaluate the current situation of marketing manage-ment of the University of Defense. Based on the analysis to develop a project that will lead towards an improvement current situation. This dissertation is divided into three parts. The first part describes theoretical knowledge of marketing and marketing communication. The second practical part describes in details the University of Defense and analysis the current situation of the marketing management. Based on this analysis is subsequently developer a project that is subjected on cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23971
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-02


Files in this item

Files Size Format View
foretová_2012_dp.pdf 2.099Mb PDF View/Open
foretová_2012_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
foretová_2012_op.doc 70Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account