Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau

DSpace Repository

Language: English čeština 

Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gester, Helga Silke
dc.contributor.author Čechová, Petra
dc.date.accessioned 2013-10-04T04:41:09Z
dc.date.available 2013-10-04T04:41:09Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19128
dc.description.abstract Ve své práci se zabývám marketingovými strategiemi a marketingovým mixem ve vinařství. Zvolila jsem oblast jižní Moravy, kde jsem vyrostla a Dolního Rakouska, které jsem v teoretické části popsala. Dále jsem charakterizovala všeobecné marketingové strategie a marketingový mix. V praktické části referuji o tom, které složky marketingového mixu používají naši vinaři a které rakouští vinaři. Získané informace analyzuji pomocí dotazníku. cs
dc.format 59 s. (70 238 znaků) cs
dc.format.extent 1310179 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vinařské oblasti cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject wine-growing regions en
dc.subject marketing strategies en
dc.subject marketing mix en
dc.title Gemeinsame Marketingstrategien der Regionen Südmähren und Niederösterreich im Weinbau cs
dc.title.alternative Common Marketing Strategies in Wine Growing Used in the Regions of South Moravia and Lower Austria. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Renata
dc.date.accepted 2012-05-29
dc.description.abstract-translated My final project will examine marketing strategies and marketing mix within the wine-growing industry. I have chosen geographical areas of South Moravia and Lower Austria, which will be in theory defined. I will further describe general marketing strategies and components of marketing mix. The practical part of my project will consider the differences between the components of marketing mix used by South Moravian wine-makers and our Austrian neighbours. I will analyse information I have gathered using a questionnaire. en
dc.description.department Ústav jazyků cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/99 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline German for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24675
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-02
local.subject Morava jižní (Česko) cs
local.subject Dolní Rakousko (Rakousko) cs
local.subject mikroregiony cs
local.subject vinařství cs
local.subject marketing cs
local.subject Moravia, Southern (Czechia) en
local.subject Lower Austria (Austria) en
local.subject microregions en
local.subject wine making en
local.subject marketing en


Files in this item

Files Size Format View
čechová_2012_bp.pdf 1.249Mb PDF View/Open
čechová_2012_vp.zip 17.46Kb Unknown View/Open
čechová_2012_op.zip 15.88Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account