Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace
Author: Lukáč, Peter
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu projektu neocard, vlastně-ného společností TOMIVET s.r.o. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky z dostupných pramenů, týkající se strategického plánování a teorie marketingového mixu, s důrazem na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá kromě základní charakteristiky zmíněného projektu také zjišťová-ním vnímání projektu neocard jeho B2B zákazníky a jeho uživateli, tedy segmentem B2C. K tomuto účelu slouží realizovaný průzkum znalosti značky, průzkum spokojenosti B2B zákazníků a pozorování chování uživatelů. Dále je provedena situační analýza projektu, pomocí nástrojů strategického plánování, jmenovitě benchmarkingu konkurence, SWOT analýzy a analýzy portfolia s využitím GE matice. V další části práce je vypracována kri-tická analýza stávajícího marketingového mixu, zakončená sérií závěrečných doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19163
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26013


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lukáč_2012_bp.pdf 3.091Mb PDF View/Open
lukáč_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
lukáč_2012_op.doc 117Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account