Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Lukáč, Peter
dc.date.accessioned 2013-10-04T05:16:19Z
dc.date.available 2013-10-04T05:16:19Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19163
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu projektu neocard, vlastně-ného společností TOMIVET s.r.o. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky z dostupných pramenů, týkající se strategického plánování a teorie marketingového mixu, s důrazem na jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zabývá kromě základní charakteristiky zmíněného projektu také zjišťová-ním vnímání projektu neocard jeho B2B zákazníky a jeho uživateli, tedy segmentem B2C. K tomuto účelu slouží realizovaný průzkum znalosti značky, průzkum spokojenosti B2B zákazníků a pozorování chování uživatelů. Dále je provedena situační analýza projektu, pomocí nástrojů strategického plánování, jmenovitě benchmarkingu konkurence, SWOT analýzy a analýzy portfolia s využitím GE matice. V další části práce je vypracována kri-tická analýza stávajícího marketingového mixu, zakončená sérií závěrečných doporučení. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 3241386 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject promotional mix en
dc.title Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Marketing Mix of a Company with Emphasis on Marketing Communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis analyzes the marketing mix of the neocard project, owned by the company TOMIVET Ltd. In the theoretical part of the thesis detailed outcomes of availa-ble literature sources are located, related to strategic planning and marketing mix theory, with an emphasis on an individual promotional mix tools. Practical part of the thesis elaborates on essential neocard's product characteristics with assessing the perception of the project Neocard by its B2B customers and its users from B2C segment. For this purpose the bachelor thesis is accompanied by brand awareness survey, B2B customer's satisfaction survey and behavior observation of its users. Furthermore, the situation analysis is utilized, employing the strategic planning tools - namely competitive benchmarking, SWOT analysis and the GE portfolio analysis. While drawing a conclusion the critical analysis of the current marketing mix is elaborated by completing a set of final recommendations. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26013
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
lukáč_2012_bp.pdf 3.091Mb PDF View/Open
lukáč_2012_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
lukáč_2012_op.doc 117Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account