Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální

Show full item record

No preview available
Title: Aktuální trendy ve výuce věcného učení na základní škole speciální
Author: Žaroská, Eliška
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: V teoretické části diplomové práce je nejdříve charakterizován žák s mentální retardací a následně jsou popsány možnosti a systém vzdělávání takto handicapovaných žáků. Dále je charakterizován Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální, ze kterého se dále odvíjí i popis Školního vzdělávacího programu. Metodika věcného učení na základní škole speciální tvoří další téma teoretické části. Popsán je předmět věcné učení obecně a dále je specifikován dle stupňů. Analyzováno je i smyslové vnímání a zmíněny jsou vhodné pomůcky při výuce věcného učení. Empirická část zkoumá důležitost a potřebnost výuky věcného učení pro děti na základních školách speciálních v Jihomoravském kraji z pohledu pedagogů. Praktickou část tvoří pracovní metodické listy do předmětu věcného učení na základní škole speciální.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19196
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: B 24982


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
žaroská_2012_dp.pdf 3.803Mb PDF View/Open
žaroská_2012_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
žaroská_2012_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account