Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Zvonková, Eliška
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:07:25Z
dc.date.available 2013-10-04T06:07:25Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19226
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie realitních kanceláří. Teoretická část vymezuje základní pojmy Public relations a specifika komunikace v oblasti realitního trhu. V rámci praktické části byly stanoveny hypotézy ohledně efektivního využívání nástrojů PR, jejichž platnost je ověřována monitoringem tisku a hloubkovými rozhovory. Na základě analýzy všech částí výzkumu byla provedena SWOT analýza a navržena doporučení pro efektivní využívání PR ve zvolené organizaci. cs
dc.format 79 s cs
dc.format.extent 3825172 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační strategie cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject Interní komunikace cs
dc.subject Media relations cs
dc.subject Realitní kancelář cs
dc.subject Realitní makléř cs
dc.subject On-line komunikace cs
dc.subject Blog cs
dc.subject Communication Strategy en
dc.subject Public relations en
dc.subject Internal Communications en
dc.subject Media relations en
dc.subject Real Estate Agency en
dc.subject Real Estate Broker en
dc.subject On-line communication en
dc.subject Blog en
dc.title Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace cs
dc.title.alternative Use of PR Tools in the Communication Strategy of an Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the use of PR tools in the communication strategy of Real Estate Agency. The theoretical part defines the basic terms of Public relations and communication specification of real estate market. The practical part set hypotheses about effective use of PR tools whose validity is being verified by monitoring the press and in-depth interviews. Based on analysis of all parts of the research was carried out SWOT analysis and proposed recommendations for the effective use of PR in the selected organization. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26022
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-03


Files in this item

Files Size Format View
zvonková_2012_bp.pdf 3.647Mb PDF View/Open
zvonková_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
zvonková_2012_op.doc 117.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account