Uznávané hodnoty a jejich hierarchie u dětí ve věku 13 - 15 let.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Uznávané hodnoty a jejich hierarchie u dětí ve věku 13 - 15 let.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Zůbková, Ivana
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:22:06Z
dc.date.available 2013-10-04T06:22:06Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19249
dc.description.abstract Práce je věnována problematice uznávaných hodnot a jejich hierarchii v životě dětí ve věku 13 ? 15 let. Jejím cílem je poskytnout v teoretické části základní informace o hodnotách, jejich kategoriích a funkcích, hodnotovém systému, výchově k hodnotám. Vymezuje pojmy morálka a hodnocení, které jsou úzce spojeny s pojmem hodnota. Dále charakterizuje vývojové období dětí výše uvedeného věku. V empirické části je práce zaměřena na rozbor prováděného výzkumu, vysvětluje používání výzkumných technik, prostředí a souboru. Dále zahrnuje vyhodnocení a analýzu zjištěných dat. cs
dc.format 91 s. cs
dc.format.extent 1467265 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hodnoty cs
dc.subject hodnotový žebříček cs
dc.subject výchova k hodnotám cs
dc.subject morálka cs
dc.subject děti cs
dc.subject Values en
dc.subject value ladder en
dc.subject value education en
dc.subject morality en
dc.subject children en
dc.title Uznávané hodnoty a jejich hierarchie u dětí ve věku 13 - 15 let. cs
dc.title.alternative Values and their Hierarchy in Children Aged 13 - 15 Years of Age en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2012-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the issue of highly regarded values and their hierarchy in the lives of children from the age of 13 to 15. The aim of the theoretical part of the paper is to give basic information about values, their division and functions; furthermore it treats the value system and the value education. It defines the terms such as morality and evaluation, which are interlinked with another term ? value. Then the development stage of the 13-15-year olds is characterized. As to the practical part, it analyzes the research and describes the techniques, which were used, the environment of the research and its object. Finally, it includes the assessment and the analysis of the research data. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24981
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-23
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject hodnotová orientace cs
local.subject teen-agers en
local.subject value orientation en


Files in this item

Files Size Format View
zůbková_2012_dp.pdf 1.399Mb PDF View/Open
zůbková_2012_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
zůbková_2012_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account