Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Pobjecký, Juraj
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:27:39Z
dc.date.available 2013-10-04T06:27:39Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19257
dc.description.abstract Práca pojednáva o značke, jej vývoji, funkciách, zásadách budovania, hodnote, analýze a spôsobe merania. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie teoretického rámca problematiky značky a jej vplyvu. Súčasťou práce je pomenovanie zmien v budovaní značky príchodom digitálnych médií a technológií. Rešerš poznatkov je aplikovaný pri analýze pre značku Nike, bližšie produktovej rade Nike Sportswear. Na základe analýzy je v projektovej časti spracovaný kreatívny návrh budovania značky Nike v digitálnom prostredí. cs
dc.format 101 cs
dc.format.extent 5756267 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject história značky cs
dc.subject funkcie značky cs
dc.subject budovanie značky cs
dc.subject analýzy a merania značky cs
dc.subject digitálne médiá cs
dc.subject budovanie značky v digitálnom prostredí cs
dc.subject Nike cs
dc.subject brand en
dc.subject history of brand en
dc.subject functions of brand en
dc.subject branding en
dc.subject brand analysis and measurement en
dc.subject digital media en
dc.subject brand building in digital environment en
dc.subject Nike en
dc.title Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike cs
dc.title.alternative Brand, Digital Branding and Campaign Proposal for Nike en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated The work deals with the brand, its development, functions, principles of brand building, value analysis and measurement. The theoretical part is focused in the theoretical frame-work of brand issues and its impact. The scope of work is based in the identification of changes in brand building caused by spreading digital media technologies. Findings are applied in the analysis of the Nike, specifically Nike Sportswear product line. In project part is described the creative concept of brand building in the digital environment, which is based on the analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26963
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-19


Files in this item

Files Size Format View
pobjecký_2012_dp.pdf 5.489Mb PDF View/Open
pobjecký_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
pobjecký_2012_op.doc 156Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account