Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.
Author: Cahlová, Leona
Advisor: Gester, Helga Silke
Abstract: Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda nabízí oba hotely. Bakalářská práce také zahrnuje výzkum kvality služeb pomocí dotazníků, hodnocení a referencí. V bakalářské práci je také krátké zhodnocení hotelů z vlastní zkušenosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19335
Date: 2011-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav jazyků
Discipline: Německý jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: D 24674


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
cahlová_2012_bp.pdf 2.014Mb PDF View/Open
cahlová_2012_vp.zip 17.93Kb Unknown View/Open
cahlová_2012_op.zip 16.40Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account