PR malých a středních firem

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

PR malých a středních firem

Show full item record

No preview available
Title: PR malých a středních firem
Author: Švamberková, Božena
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Public relations je nedílnou součástí marketingových komunikací a již i malé a střední firmy si uvědomují výhody a možnosti, které jim PR nabízí. Diplomová práce se zabývá problematikou PR a PR ve vztahu k malým a středním firmám. V teoretické části se zabývá Public relations, jejich druhy, nástroji a integrací s dalšími marketingovými komunikacemi, dále se zabývá vymezením pojmu malé a střední firmy, SWOT analýzou a pravidly marketingového výzkumu ve vztahu k provedení výzkumné sondy. V praktické části zjišťuje, zda a v jaké míře malé a střední firmy PR využívají a v projektové části je navrhováno řešení pro malou firmu, která na trhu začíná anebo působí krátce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19405
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26294


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
švamberková_2012_dp.pdf 3.563Mb PDF View/Open
švamberková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
švamberková_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account