PR malých a středních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR malých a středních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Švamberková, Božena
dc.date.accessioned 2013-10-04T08:30:33Z
dc.date.available 2013-10-04T08:30:33Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19405
dc.description.abstract Public relations je nedílnou součástí marketingových komunikací a již i malé a střední firmy si uvědomují výhody a možnosti, které jim PR nabízí. Diplomová práce se zabývá problematikou PR a PR ve vztahu k malým a středním firmám. V teoretické části se zabývá Public relations, jejich druhy, nástroji a integrací s dalšími marketingovými komunikacemi, dále se zabývá vymezením pojmu malé a střední firmy, SWOT analýzou a pravidly marketingového výzkumu ve vztahu k provedení výzkumné sondy. V praktické části zjišťuje, zda a v jaké míře malé a střední firmy PR využívají a v projektové části je navrhováno řešení pro malou firmu, která na trhu začíná anebo působí krátce. cs
dc.format 91 s. cs
dc.format.extent 3736556 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Public relations cs
dc.subject image cs
dc.subject malé a střední podniky cs
dc.subject veřejné mínění cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject Public relations en
dc.subject image en
dc.subject small and midsized companies en
dc.subject Public opinion en
dc.subject Corporate identity en
dc.title PR malých a středních firem cs
dc.title.alternative PR of Small and Medium-Sized Businesses en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2012-05-21
dc.description.abstract-translated Public Relations (PR) are a very part of Marketing Communications and even small and midsized companies consider strongly advantages and posibilities raised from PR The thesis analyzes PR especially PR in point of view of small and midsized companies. In a part of theoretical analyzis this work investigates PR as common, its types and techniques and its integration with other marketing communications. Further it defines meaning of small and midsized companies, SWOT analyzis and rules of marketing research in relation to marketing investigation project. In part of application of this work it investigates if and how intensive small and mid size companies utilize PR. In executive part of this work there is a proposal of design of PR for a small company just starting or beeing on the market shortly. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26294
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
švamberková_2012_dp.pdf 3.563Mb PDF View/Open
švamberková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
švamberková_2012_op.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account