Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Pivoňková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-10-04T09:03:14Z
dc.date.available 2013-10-04T09:03:14Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19438
dc.description.abstract Diplomová práce stanovuje strategický plán zlínské pobočky občanského sdružení Naděje. V teoretické části se věnuje principům strategického plánování v neziskových organizacích. Praktická část rozvádí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí dané organizace a analýzu jejího komunikačního marketingového mixu. V projektové části je stanoven strategický plán organizace, podrobněji zpracovaný v části týkající se komunikace. cs
dc.format 92 s. cs
dc.format.extent 1543973 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nestátní nezisková organizace cs
dc.subject sociální služby cs
dc.subject strategický plán cs
dc.subject Communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject social services en
dc.subject strategic plan en
dc.title Strategický plán neziskové organizace se zaměřením na marketingovou komunikaci cs
dc.title.alternative Strategical Plan of a Non-profit Organization with Focus on Marketing Communication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2012-05-28
dc.description.abstract-translated The master thesis outlines strategical plan of a non-profit organization Naděje. The theoretical part focuses on principals and specific steps towards strategical plan in non-profit organizations. The practical part examines out and inner enviromental analyses of specific organizations and the analyses of their marketing mix. The layout part presents the final strategic plan of the organization which is already outlined in detail in the part concerning the marketing communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 26908
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-19


Files in this item

Files Size Format View
pivoňková_2012_dp.pdf 1.472Mb PDF View/Open
pivoňková_2012_vp.doc 143.5Kb Microsoft Word View/Open
pivoňková_2012_op.doc 118Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account