Identifikace cílových skupin pro komunikaci Letohradského soukromého gymnázia

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin pro komunikaci Letohradského soukromého gymnázia

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílových skupin pro komunikaci Letohradského soukromého gymnázia
Author: Matějíčková, Leona
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Diplomová práce s názvem "Identifikace cílových skupin pro komunikaci Letohradského soukromého gymnázia" reaguje na současnou problematiku školy a jejich potřebu oslovovat náležité cílové skupiny pomocí účinných nástrojů komunikačního mixu. Obsah a cíle práce vycházejí ze současné situace na trhu vzdělávání. Vlivem snižující se demografické křivky se zmenšuje počet zájemců o studium, v případě nestátní střední školy, na které se platí školné, je omezujícím faktorem celkově nepříznivá ekonomická situace a nabídka středoškolských studijních oborů je poměrně široká a pro budoucí žáky málo přehledná. Práce si klade za cíl identifikovat cílové skupiny vybrané školy, na které bude soustředit svoje komunikační aktivity, aby zvýšila možný počet zájemců o studium. Diplomová práce shrnuje podstatné informace k tématu, získané z odborné literatury a ostatních informačních zdrojů. Součástí práce je popis způsobů a zdrojů získávání informací a následná sumarizace. Na jejím základě byly definovány cílové skupiny, určeny zásadní cílové skupiny a vypracován jejich profil. V projektové části práce jsou navrženy vhodné prvky komunikačního mixu, doporučená témata pro komunikaci a formy jejich prezentace a doporučený jejich soulad s interní komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19444
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 26281


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
matějíčková_2012_dp.pdf 1.207Mb PDF View/Open
matějíčková_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
matějíčková_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account